Vitaj v mojom svete!

Tak ťa teda pekne vítam u mňa...pohodlne sa usaď. Aby bolo jasné, týmto blogom sledujem účely nanajvýš tajné a záhadné, takže sa tu bude objavovať všetko možné od poviedok cez básničky a fotky až po moje náhodné filozofické výlevy...

24 januára 2007

Hodina náboženstva

toto vzniklo v mojej hlave počas hodiny náboženstva u nás na škole...
----------------------------------------------------------------------------------

Odkedy od cirkvi o Kristovi a Bohu vieme,
dejiny učia o bolesti a zabíja sa v ich mene.

Viera. ktorá životom viesť mala,
a trpiacim nádej mala dať.
Človeku krídla vzala,
nútila ho rozum zabíjať.

Stretol som Boha, veľmi smutný pán.
Ruky mal krvavé, prepáčte že som tak drzý.
Tvár celú zničenú, plnú hnisajúcich rán.
V očiach hejno čiernych vrán, po lícach stekali mu slzy.

Za ideál mladý muž zahodil svoj život a na kríži visel.
Ľudia všetko prekrútili!
Boh, ideál, zomrel,
všetko stratilo svoj zmysel.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

s tym nazorom nesuhlasim...je to videnie pesimisticke, a svet nie je len taky

Aleš "Dorian" Svoboda povedal(a)...

Vpohode
Každý má svoj pohľad na vec.
Toto bolo napísané aj z dôvou iného...nášho učiteľa-kňaza (veľmi, veľmi nepríjemný človek)